måndag 9 juni 2014

Amen på riktigt & faktiskt...

Det är torka de luxe på bloggen. Hahaha, jag tänker skylla på vädret! Det finns inga dåliga kläder så det är alltså ut jag går...jämt!





Det har blivit så att jag rider typ tre gånger i veckan också. Fantastiskt kul! Underbara älskade djur. Kärlek till min vackre svårridne irländare, Apache Joy. Blir så lycklig när jag kommer ner till stallet och han står där med huvudet över boxdörren. Vacker, pigg & skäckig. Mysig är han att pyssla med. Man får hålla på hur mycket man vill med borste och svamp (bara man håller sig från huvudet) lyfter på sina tallriksstora hovar så snällt. Fast jag skulle vilja ge honom ett fotbad för hans hovskägg är jämt lerigt ;) 

Så skön bild när det ser ut som att han bollar med sitt äpple :) Jäklar massa prylar man ska ta på sig ... och honom.


Benkläder för stora & små :)


Lite "lat" att rida men ta mig tusan om det inte ger med sig. Passade på att goda lite med Achilleus nu när han är halt och redan gått på semester :( min lille kille. 


På onsdag ska jag ut mot Nacka-hållet och rida tillsammans med min gamla kollega Mia. Ska bli kul! 

Igår hängde jag ute i solen m gubben & njöt av försommaren.



Nu...lite mat. Börjar med min snyggaste hamburgare :D




Idag blir det paj... Men den är inte klar än...

Och en grej till heja AIK!
😂







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar