tisdag 10 juni 2014

Haha!!

Det blir ett kort inlägg idag också. Bloggmetreologen vill nämligen flagga för ny torka nästa vecka då författaren far till Budapest ett par dagar. Så, risken finns att det blir sådär knäpptyst igen ;)



Idag är det jobbdag...eller kväll, vilket man vill. Trist i det vackra vädret men OK :) Har tagit det lugnt här på morgonen med lite skön frulle & kaffe på ballen. Inte helt fel. Tänkte slänga ner min matlåda i väskan tillsammans med en bok & passa på att sätta mig i gräset & läsa en stund innan jag måste gå in.

Det blir paj i matlådan...gårdagens goda paj :)


Smaskens!!! 

Javisst ja, måste ju visa...jag har "renoverat" den gamla stegpallen jag ärvde av mormor...den blev jättefin! Ska bara byta "tassar" på den. 



Passade på att fräscha upp soffbordet också....


Det ser jätteskäckigt ut på bilden men det är för att färgen inte är torr där. Ska slänga på en vända färg till här någon dag så blir det nog toppen...nu...


...så nu går Kristina Ohlsson & jag ut i solen ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar