söndag 1 juni 2014

Lååååååångt senare...

....känns lååååångt bort också. Som om det var i en annan tidsålder jag brukade blogga. Skyller på livet...ni vet allt det där som händer runt en hela tiden. 

Så vad har jag gjort? Massor! Tyvärr kanske inte de saker som jag tycker mer om att göra än andra? Som att rida, läsa böcker & hänga med folk jag tycker om. Eller att promenera & cykla runt till fina ställen i stan. Förra helgen jobbade jag då det var ett strålande väder! Den här helgen har inte varit lika varm & solig, men ledig :) Ledig nästa helg också faktiskt!

Sammanfattar den senaste tiden i bilder...lättare så idag :)


Liiiite bitter blir man ju av att vara inne & jobba i vackert väder ;)


Mindre bitter av att ligga i gräset och känna värmen. 


ETT litet glas vin är man väl förtjänt av på fredagen? 



Kezo & Apache joy 

är de senaste kusarna jag ridit på ... Och igår gjorde jag ett OK pass på MQ


Balkongen är pimpad


Och igår var vi hemma hos Svärmis i Vaxholm & firade hennes födelsedag. Rätt segt idag faktiskt. 


Men det är no mercy!!! Idag drar ABS-challenge igång...funderar på att köra squatsen också... Funderar. Tar en kvällspromenad på det...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar