fredag 5 september 2014

Fredagsfrossa

Mums! Mat är väl nåt så ohyggligt jäkla gott. Vad vore livet utan liksom? Jag är så glad att jag har min ätstörning...ni vet kolhydratsallergi. Eftersom det är så himla enkelt att låta bli! Gjorde en ny laddning müsli idag men bytte ut hälften av mandeln mot hasselnötter...can't wait til tomorrow and my breakfast.


Det blir ett kärt besvär att bestämma vilken kvarg som ska avnjutas till lördasfrullen. Det bästa av allt? Den som inte blir lördagsfrulle-blir söndagsfrulle :)
Oroa er inte små kvargburkar, ni kommer ALLA att bli slukade! Alla? Jaaaaa...*rodnar lite*... 2 för 15:- blir ju en trigger till att hamstra = jag har 10 burkar i kylen! GOTT!!!

Middagen bestod av entrecote och rotsellerigratäng med champinjoner. 


Så jäkla gott!!! Gubben reflekterade över att han inte blir lika "äckelmätt" som av potatisgratäng. Jag kan inte göra annat än att hålla med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar