måndag 8 september 2014

*trumvirvel*

Som ni undrat! Det blev persikokvargen :)
...till frukost. Och hallonkvarg till lunch båda med den fantastiska müslin :)
En vinnare! Två...

Till middag blev det paj med bacon, lök & squash och MASSOR med västerbottenost! Mums! Så kunde jag inte låta bli att baka en snickerskladdkaka också! Otroligt gott! Med vispad grädde till. Delade receptet med en kollega-kom på såhär i efterhand att jag glömde att säga till att man skulle kyla den ordentligt...hmmm, kan vara mitt fel att den inte blev bra P!
;)

Efter fyra lediga dagar är det dags att gå tillbaka till jobbet imorgon. Fina kollegor att jobba med.

Hittade en gammal skräckbild...tre år gammal...HU!!! Vågar inte dela med mig men jag gör det ändå. Som motivation då vågen visade - 3,5kg på tre veckor! 


Ska slänga på mig samma klänning nån dag & ta en ny bild. Det kommer ... Det kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar