tisdag 10 december 2013

Bussblogg igen...

Förlåt, men jag har verkligen inte haft tid med er (mina miljoners miljarders läsare) ledsen att ni fått bita på naglarna till en eftersmak av armbåge mellan inläggen. Gör en kort sammanfattning mellan Solna Centrum & KS. Vågen har droppat under 20kg nu! Jag väger mig inte så frekvent längre eftersom jag känner och tom ser i spegeln hur min kropp förändras. Senaste upptäckten-jag har nyckelben :) 

Jag är kär! Förälskad! Lycklig! Visste inte att den lilla hästtjejen med flätor inom mig var så livfull. Åter i sadeln kan man säga med eftertryck! Achilles-vilken kille! 

Mer än såhär hinner jag inte... Ha en skön dag


3 kommentarer:

  1. Åhh vad avis jag är på dig som har börjat rida! Och STORT STORT grattis till minus 20! Jag är ju också där (haha, eller har varit ganska länge :D), och visst känns det bra? Jag gillar din inställning till att minska vägningtillfällena. Det blir bara hemskt när fokusen ligger mer på vågen än hur man faktiskt själv mår och "känner".

    SvaraRadera
  2. Åh, tack Sofie. Ja, det är magiskt roligt att börja rida igen! Har bokat 2v "ridläger" i sommar också :) det är en timme om dagen i sex dagar. Första veckan är det "komigångmedflåsetridning" med lite banridning & skogsridning. Andra veckan är renodlad dressyr...HURRA!!! I love it!!! Ska rida den 28/12 & då ska gubben följa,ed & fota så då kanske det kan bli några coola bilder till bloggen :)

    SvaraRadera
  3. Åhhh vad roligt! "Flåset" kommer man nog in i ganska så fort! :D Hoppas du har riktigt riktigt kul när du rider. Hoppas verkligen på bilder!!!!

    SvaraRadera