måndag 16 december 2013

Hej mina glada vänner

Vilken dag jag har haft! Ställde in ridlektionen i morse för attityd av hade så mycket att stöka med...idag skulle ju soffan komma och den gamla skulle hämtas av glada köpare :) ALDRIG mer flytta med 90 kg otymplig bäddsoffa vilket mina vänner T & F antagligen hoppar högt av lycka över! 

Så idag blev det tvättstuga och ett evinnerligt tvättande av soffklädseln och när jag ändå höll på så tog jag även resten. Det går på små rosa moln med två veckors ridläger framför mig i sommar...jag är så lycklig! Det är en vecka, en timme/dag med kom-igång-ridning. Hästarna kanske behöver jogga bort lite sommarkula ;) Sen följer en vecka hård dressyrridning! I love it! Det kommer bli så himla kul och dessutom toppa formen inför höstterminen. Vårterminen börjar i januari och det är nog inte nån formtopp ännu ;) Lite roligt blir dock att Alex ska följa med till stallet i mellandagarna och fota mig när jag rider...får satsa på lite mascara den dagen :D

Idag har jag bakat en pepparkakscheesecake också...ska bli spännande att se, och smaka, på hur den blir.

Ha en härlig kväll där ute 


Hejdå Tomelilla 


Hej Chicago :)


2 kommentarer:

  1. Snygg soffa! Visst är det kul med nya möbler! ;) Ha en bra dag fina du!

    SvaraRadera
  2. Älskar nya grejer...tom kylskåpet :)

    SvaraRadera