onsdag 20 augusti 2014

Dra mig baklänges på en pilsner...

Min müsli! Den jag gjorde igår! Gud så god!!! Åt precis en skål ryssghurt med 2 msk müsli på. Så knaprigt & gott. Nästa gång ska jag tina lite bär till.


Det blir intressant & se hur länge jag håller mig mätt på det? Ska ta en kaffe också :) Ingen morgon utan kaffe!

Hos tandläkaren gick det bra men blir dyrt såklart. Men på torsdag ska det vara klart! Hurra! Dessutom konstaterades att mina tänder är i toppskick vilket också är hurra! Då har jag ju bara den här "olyckstanden" att fixa till :) Den har ju hållit i 10 år så jag håller tummarna för att den håller i minst 10 år till. 

Efter tandläkaren fikade jag med en ridkompis i centrum innan jag åkte till akvarieleasing i Sumpan & mötte upp maken. Det blev ett litet inköp. Ett VÄLDIGT litet inköp. En kofisk-bebis! Hen är inte större än en ärta. När vi kom hem blev jag lite orolig att den lilla ärtan skulle bli fiskmat. Allt som går in i munnen på de rackarna "är" mat.


Svårt att fånga ärtan på bild. När hen är vuxen kommer ärtan att se ut såhär.


Ikväll är det riddags igen och jag har inga som helst problem att sysselsätta mig under dagen
:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar