lördag 30 augusti 2014

Tystnad...

Har rått på alla sociala nätverk från min sida. Jag planerar att fortsätta så med små undantag men långt ifrån i samma utsträckning. FB har jag raderat min profil från och det är skönt förutom att jag grämer mig att jag inte kan se "byta ridtid" på ridklubben. Fast just nu rider jag så ofta att det inte ska köpas fler ridlektioner. Jag har heller inga hinder fn att rida mina måndagsmorgnar så jag är inte i behov av att byta heller. 


I övrigt har jag SVÅR dykabstinens!!! Kan det vara för att hösten och mörkret faller på? Att sommaren försvann över en natt? Att det är kallt & regnigt nästan varje dag?


Älskar den här bilden på mig...man får verkligen en känsla av hur det är att komma nära dessa fredliga jättar ur det stora blå....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar