tisdag 1 april 2014

Dan före dan före avresedag

:) 

Resfeber - check!  Allt som ska arrangeras före avresa är klart. Elins önskelista och växling av kontanter. Det enda jag inte gjort än är att köpa en flygbussbiljett från jobbet till ARN. Sen har jag ju givetvis inte packat än men det gör jag imorgon efter jobbet. Känns sjukt att ha en ryggsäck till jobbet i övermorgon och veta att man inte ska hem efteråt. Utan åka till ett främmande land. Ett främmande och helt okänt land dessutom! TUR att jag har Elin där. Känner mig lite nervös.

Igår var det fotboll. Underbart att stå på läktaren och sjunga & skrika igen. Slutresultatet var väl dock inget att vare sig sjunga eller dansa åt...möjligen skrika i lite ilska...men det går ju över det också. 


Vackert!!!! 100% kärlek ❤️


Lite segt var det på jobbet också men turligt nog hade jag projektdag och satt på en expedition och jobbade med förbättringsarbete inom dokumentationen i journalsystemet. Jäkligt kul. 

Sovit gräsligt illa...lär sova desto bättre inatt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar