måndag 25 november 2013

All work no play...not just yet ;)

Men imon blir det ledigt i alla fall... Play or not. Idag har jag städat & gjort fint i förhoppningen att få vakna i ett rent hem utan en enda hushållssyssla på agendan & dricka mitt kaffe på pallen i köket med en god bok som sällskap. 

I övrigt på göralistan står skojiga saker som "betala räkningar". KUL! Sen ska jag handla lite mat och baka nåt gott bröd.

Just nu känner jag mig lite frusen och har ont i kroppen...pallar INTE med några baciller nu. Tänker ta en promenad hem efter jobbet- skönt! Med tanke på att jag inte har någon klocka som väcker mig imorgon. 

Nu är lunchen slut och jag tar mina 37or ut på avdelningsgolvet igen..

1 kommentar:

  1. Det är skönt att vara ledig men oftast så har man så mycket att göra ändå! Hoppas du hade en bra ledig dag! ;)

    SvaraRadera