söndag 10 november 2013

Tågblogg

Ååååååååka pendeltååååååååååg... Ja, det är precis just jämt vad jag gör det :) På väg mot Nynäshamn och överraska min lilla mamma med frukost. Eller... överraska och överraska, jag ville varken gå upp i ottan eller riskera att hon redan intagit dagens första mål. Så jag drog iväg ett sms med mina önskemål för frukosten och deklarerade min ankomst till mammas stora glädje ;) LCHF-bröd ligger i väskan tillsammans med presenterna till mamma som jag köpte i Thailand. Tänk att vi inte träffats på så himla länge :( 

När jag åker hem sen ska jag köra plankan-& squatchallenge. Det kan ju bli spännande. Matlådor för ett helt kompani har jag hemma i kyl-& frys så jobbveckan är räddad. 

Vintern närmar sig ser jag här ute på landet ;) Pölarna har is och det ligger frost på träd & gräs. Tom väntkurerna är igenfrostade...är det meningen att man ska VÄRMA sig där?! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar