lördag 2 november 2013

Lazy lördagsförmiddag

Sovmorgon & mys med maken. Igår var vi på lite AW...eller hälften av oss i alla fall...den hälften som jobbat...men AWat blev det. Lite prat & mycket skratt. Skönt häng med gubben helt enkelt. 

Ja just det!! Fönstren!! När jag kom hem från jobbet i torsdags så hade hantverkarna satt i ytterrutorna-hurra!!! Nu undrar jag bara ivrigt när de fixar innerrutorna och måleriet mellan ramarna också. Ytterdelarna är JÄTTEFINA i alla fall. Åter varmt i lägenheten.

Idag ska jag & Alex träffa V & hennes ehhhhhhhh...T...ja vad han nu är för något. Man får tydligen inte säga att de är ihop..efter två år så får han tydligen kalla fötter om man "sätter honom i ett förhållande"...Hihihi..förlåt för outningen men jag tycker det är lite kul. 

Nåväl, nu ska jag slöa en stund till innan jag ska göra mig oemotståndligt skitvacker och göra Stockholm osäkert med mina vänner och maken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar