fredag 14 februari 2014

AJ!

Inget bra aj tyvärr. Träningsvärk är ju ett bra aj tex...men att knycka till axeln under ett litet rescuemoment när den lille patienten glidit ur rullstolen och ner på golvet är ett dåligt aj. Det var illa igår och idag är det värre! Kan inte lyfta handen över axelhöjd utan att det skär i hela kulleden så då blir det inget av med lyftandet. Har sjukskrivit mig i helgen, kan ju inte gå till jobbet om jag inte är arbetsför...Tycker själv inte om när folk kommer till jobbet med nackspärr & ryggskott....man kan ju inte arbeta fullt ut om det skulle hända nåt?!

Diska gick bra, svängde ihop en bröddeg med vänstern och fick stå med huvudet upp och ner i duschen för att kunna tvätta håret...intressant. Hoppas du antecknade det där nu! ;) Ska ta en promenad i alla fall för benen är det inget fel på....än. Maken bjuder mig på bio ikväll för att trösta mig när jag inte kan gå och jobba...ögonen är det heller inte nåt fel på....än.

Nu blir det snart PF-bryt med LCHF-klubbens underbara bröd...måste lista ut innehållet och mängder så jag kan baka det själv för det är SAFTIGT att betala 235:- för tre brödmixer. Basta!

Sen ska jag till posten & hämta ett paket...innehåller kommer att publiceras på bild lite senare....... Ha en fin alla hjärtans dag nu ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar