söndag 9 februari 2014

Dan före dan...

Imorgon åker vi... Kostologik30. Uppstartsmail och förberedelser klara. Det enda jag behöver offra nu är ett par minuter av min dag och svett och lite jävlaranamma. Det sista är nog det jag har mest av. Med på tåget har jag min fina Vickelin...heja-heja!!!

Vi har utbytt lite siffror med varann som absolut inte ska bringas i dager :) Maken har tagit kort på mig också...i samma outfit jag hade när han fotograferade mig maj månad....Vilken jäkla skillnad!!! Men det bilderna kommer inte att komma upp här förrän den här viktresan är i mål....men jag lovar att ni ska få se bilder då som kommer att göra ont i ögonen :D 

IMen FUCK it...det finns inget som inte kan bli bättre. Puss på dig gumman ❤️


Kvällens middag bestod av kokt broccoli och en fiskgratäng på torsk med ädelost, zucchini, lök, körsbärstomater & grädde.


Gott som tusan. Matlådor blev det också och det behövs ju alltid i den här branschen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar