söndag 5 januari 2014

Ny inspiration

Till allt! Jag skulle tro att den här veckans semester gjort underverk för mig! Det. Har varit så himla skönt att efter en massa helger och storhelger bara få ta det lugnt ochinte göra något särskilt. Lite ångrar jag att jag bytte kvällspasset mot dag imorgon men whatta heck, jag jobbar bara en kväll då denna veckan och det blir ju lite mer gjort av dagen då man går upp tidigt på morgonen.

Idag har jag bara njutit av den sista ledigheten och håller tummarna för att jag kommer iväg på semester. Har mailat lite med "min" dykshop i Khao Lak så jag har en plats ombord på en tredagarstur om jag kommer iväg. Jag är ju dödssugen på Burma Banks och det går en femdagarstur dig under tiden jag kommer vara på plats i så fall. Lite taskigt mot resesällskapet dock eftersom hon inte dyker. Dessutom är det rätt mycket pengar det handlar om på en så lång tur med mellan 17-18 dyk. Är ni intresserade kan ni kolla här

http://www.liquid-adventure.com

Bakat har jag gjort också


Kokostoppar, det blev jättegott. Nu ska jag ta mig en liten kvällssnack i form av avokado med keso innan det är dags att krypa till sängs med väckarklockan ställd på 05.50



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar