fredag 17 januari 2014

Underbara lediga fredag

Har haft en så himla bra fredag och sömnen börjar rätta upp sig efter samtalet med chefen om den uteblivna semester och påföljande besvikelse. Nåväl, tillbaka i sadeln (på måndag iaf).

Idag gick vaknade jag vid 9 och låg sen och drog mig till närmre 11 och lyssnade på min ljudbok, Andra andningen av Sofie Sarenbrandt, sen klev jag ur lopplådan och gjorde kokade ägg samtidigt som jag städade av. Bakade det goda fröbrödet igår när jag kom hem så det blev ostmacka & kokt ägg & det goda Roobiosteet jag köpt av Charlotte som jag också köper min goda LCHF-(liberala) pasta. Väntar med iver på att mungbönspastan ska återkomma i lager...grymt god. Planen var att jag skulle promenera till Odenplan sen men jag fischlade runt så till den milda grad att jag liksom inte kom iväg nån gång och jag fick småspringa till bussen som vanligt ;)

Väl framme på Clinic Divine möttes jag av Therese som tog hand om mig och skämde bort mig. Sjukt skönt! Jag som snart fyller 42 har aldrig varit på salong & fått ansiktsbehandling. Det där var inte sista gången! Nedbäddad som i en skön säng med varmt täcke och ånga i ansiktet och smörjande med rengöring och peeling och gud vet allt...vilken dröm. Givetvis rekommenderades jag att köpa produkterna som använts under behandlingen. Det är Dermatologicaprodukter och de kostar sina modiga kronor. Men eftersom jag fått beröm för min fina hy så tänkte jag att jag köper en nu så tar jag resten sen. När jag kom hem hittade jag en hemsida som sålde produkterna online och med 25% rabatt...så nu har jag en lite arme av ansiktsvård snart :)

Mysigt tycker jag att det kommit lite snö nu, det blir liksom lite ljusare då :)







Nu är den lediga dagen snart till ända och tre arbetsdagar väntar...på återskivande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar