söndag 12 januari 2014

Söndag...

Seg-söndag...vi hade så attans trevlig igår och satt & vinade & pratade skit långt inpå småtimmarna. Mysigt men lite ovärt idag ;)

Vakande vid 10 och gick och köpte lyxfrukost i charkdisken och gick sen hem och njöt av alla delikatesser i form av vildsvinssalami, Serrano, Parma, Prosciutto och en massa andra grejer på rostat KESObröd MUMS!!! Jag köpte kokosvatten också....provade Pauluns, javisst liberalt, men det är ju söndag. FY FAN vad det var äckligt!! ÄCKLIGT på riktigt alltså!! Måste svänga förbi Daglivs på Fridhemsplan & köpa upp mig på ett gäng ECO eller om de har den där andra varianten "Coco vita". Man kan ju ha dem i skafferiet till dess att man ska dricka det också då kasta in det i kylen.

Längtar redan till jag blir hungrig igen, har köpt entrecote i bit, chilibea och grönsaker. Tänkte unna mig lite rotsellerigratäng med portobellosvamp i också! Gud så gott! Till förrätt blir det avocado fylld med kryddig keso och ost... Men till dess är det soffa & nostalgi-TV hihihihi....Bumbibjörnarna....


Nån är lite tröttare än jag! Måste bara bjuda på en söt bild jag hittade:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar