måndag 21 oktober 2013

Kritik som bemöts med tystnad.

Som jag skrev igår så sa jag upp medlemskapet i LCHF-klubben i helgen. När jag så gjort så skrev jag ett inlägg att jag gjort det och varför. Döm om min förvåning (sarkasm) när inte en enda kommentar fällts om detta...Vilket bara bevisar att forumet till stor del består av självupptagna profiler som struntar i de som inte ingår i den lilla kretsen av inbördes beurdrare eller bryr sig om hur medlemmar som inte ingår i kretsen uppfattar klubben. Syftet uttjänt, energi på saken nedlagd & jag har loggat ut för gott, men såhär löd mitt meddelande.

"Så var det gjort! Medlemskapet i LCHF-klubben är uppsagt! Jag fortsätter min resa utanför det här forumet och faktiskt på GRUND av just forumet. Jag har ställt frågor, haft funderingar i stort och smått önskat feedback, jag ska inte säga att jag inte fått någon respons alls-för det har jag, men när jag tittar på ”feeden” här så är det mest inlägg från klubbens egna bloggare. Några av klubbens bloggare är fantastiska och jag kommer att följa er utifrån. Jag ser andra som ställer frågor som inte besvaras och som jag inte heller känner mig kompetent att svara på och tycker det är frustrerande. Meningen är väl inte att man ska bli bitter av LCHF-klubben? Man ska väl må bättre? Nåväl, för att inte bli långrandig så vinkar jag adjö och säger tack för mig. Humlan är död men surrar vidare på

Nu, för er som uppenbarligen brytt er tillräckligt för att läsa såhär långt så bakar jag fröknäcke och valnötsbröd.

Ha en bra dag lovlies :)


4 kommentarer:

  1. Du borde lägga den energin på dej själv istället för på dom i klubben!
    Ser gott ut med fröknäcke! Ha en bra dag fina du!

    SvaraRadera
  2. Hihihi...det är ju det jag gör Jessica :) Ville bara få det ur systemet, nu har jag fått det och surrar vidare här...som i på jobbet. Nybakt valnötsbröd med mig...MUMS!

    SvaraRadera
  3. Kan inte annat än hålla med. Vem håller liv i klubben? Kommer i alla fall att sakna dina humoristiska inlägg men nu har jag hittat dig här så :)
    Charlotte67 (Greencharlie67 Instagram)

    SvaraRadera
  4. Hej Charlotte, tack det var gulligt av dig. Du är mer än välkommen att följa mig här även om det är LCHF och livet som dryftas ;)

    SvaraRadera