torsdag 31 oktober 2013

Nu är det slut på arbetsveckan för min del..

Hurra!!! Tredagarsledighet, weihooooo!!! Hur skönt ska inte det bli? Mannen & jag ska äta mysmiddag här. Imon ska jag sova ut & sen ska jag försöka bestämma mig för vad jag ska äta till frukost. Valet står mellan plättar med grädde & bär, bröd med massa smaskigt pålägg & ägg eller kanske äggröra & bacon. Hahahaha...det märks att jag är hungrig eftersom jag redan funderar på frukost. Före både middag och skönhetssömn.

Skönhetssömn är verkligen vad jag behöver efter den gångna nattens mardrömmar. Det var ett helvete att lida igenom natten. Inte bara jag som haft svårt att sova verkar det som. Flera på jobbet som inte kunnat sova och deras respektive också. Sjukt, det är väl inte fullmåne? Eller?!

2 kommentarer:

  1. Här snackar vi i-landsproblem! ;) Vilken frukost vi ska ha!! ;) Plättar är gott!

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha...jaaaaaaa det blev ju pankisar :)

    SvaraRadera