måndag 28 oktober 2013

Matlåderally

Jaha, så var det måndag igen. Kortveckan med tre arbetsdagar utökades snabbt till fem. Aktiviteten Shape utgår till förmån för matlådelagning så det är klart för veckan ut. Aktiviteten core utgår till förmån till trombocyttappning och frisörbesök före jobbet. EXTRAjobbet! Dvs extrapass på gamla jobbet. Klart jag kan slå till på ett sånt när det bara är tredagarsvecka...och ett nummer två så det blir fem...normal arbetsvecka. Ledig tid? I helgen! Sen börjar varannanhelgracet!



Trombocyttappning BTW, jag har hittills bara givit blod men nu när jag jobbar med blodsjukdomar och ger påsar med trombocyter i parti och minut så inser jag att det behövs fler trombocytdonatorer. Har du blodgrupp A eller O så dra ditt strå till stacken! Trombocyter lämnar man på Karolinatappen, Karolinska sjukhuset må-fr mellan kl 8-12.15 och 13-15, ring tidsbeställningen och boka på tel: 08-51775900. På http://www.geblod.nu kan du se var du kan lämna blod och hur blodförrådet för just din blodgrupp ser ut. 

Nu önskar jag er en fantastisk måndag och en underbar start på veckan...och en fortsatt sådan.

1 kommentar:

  1. Å jag önskar dej en bra vecka!! Jobba inte för mycket nu bara! ;) Du verkar trivas med ditt iallafall! Å det är ju bra när man har ett sånt jobb!

    SvaraRadera