söndag 29 september 2013

Bloggen torkar upp

Medan regnet öser ner. Bangkok visar sin sämre sida vilket faktiskt bara leder till att det inte känns lika jävligt att åka härifrån. Sen kan det ju hjälpa till att döva sorgen med ett glas danskt bröd...smörreöl kanske?! ;) Senast jag kollade flighten verkade det som att den ska gå i tid (i otid). Hur som så går taxin om 1,5h och sen får vi se! 

Jag har varit produktiv och bokat träning på SATS kommande veckan samt bestämt att boka PT-duo med en kompis och vi ska köra stenhårt på att nå våra respektive mål/delmål till jul. 

Satte på mig jeans för första gången på 3v nyss. Inget sidohäng men tycker nog att fronten ser försämrad ut. Beslut: våg nästa måndag så jag kan ge mig själv en vecka att jag kan droppa eventuell kollissvullnad och se var jag verkligen befinner mig. Det är NO MERCY på fläsket from måndag morgon och jag kommer rycka med er på resan vare sig ni vill det eller ej. Jag utmanar er att ge mig ERA delmål eller mål och vi kör till den 23/12. Lägger upp en tråd på forumet på LCHF-klubben också! Så kom igen nu...Vad vill DU uppnå till 23/12? Kom igen nu!!! Ge mig lite feedback!!!!

Bamsekram från kollisHumlan på sin sista semesterdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar