torsdag 26 september 2013

Sista kvällen...

Ligger här på en solstol och tittar ut över ett strandliv som sakta övergår från solstolar och badande semesterfirare till strandresturanger och mörker. Passar på att suga i mig de sista solstrålarna innan strandhänget med BBQ byts mot det hektiska livet och streetfood i Bangkok. Vi flyger vidare imon fm och mot Stockholm på söndag morgon vilket innebär att vi får en och en halv dag i Bangkok med den fantastiska marknaden http://www.chatuchak.org/ 
och en del shopping. Tänkte också passa på att ta ett gäng massager och en pedikyr så jag känner mig fin och redo för att ta tag i mitt nya jobb på KS. 

Känner mig även redo att ta itu med mat & motion på direkten. Måste upp till SÖS och tömma mitt skåp också. Ingen aning vad vågen kommer att visa på måndag men det är bara att bita ihop och köra på. Mitt mål är -10kg till jul. 

Nu... Några sista bilder på denna dag. Försökte fota Mrs Britt men utan framgång. På återhörande

2 kommentarer:

  1. Strunta i vågen på semestern! Vet att det inte är så lätt men det är inte så mycket man kan göra förutom att försöka njuta av den! Maten o motionen kan du tänka på resten av året! Sen tror jag inte det är så farligt när du kommer hem! Din personlighet tar ju ändå övertaget! Du verkar vara en underbar människa!

    SvaraRadera
  2. Åh, tack Jessica!!!! Detsamma!!! Du gjorde just min kväll

    SvaraRadera