tisdag 3 september 2013

Skral feedback

På nattätandet/inte ätandet. Hur som, det är halvtid i natt 2/4 här. Halvtid på nattarbetet rent av :) Det firar jag med en kokoskaffe! Igår blev det ett maratonätande känns det som. Först åt jag ett fröknäcke m ost. Somnade om, åt thaigryta m sjögräsnudlar. Åt en portion till (senare). Åt Ryssghurt med hallon & mandelspån (nu är klockan typ 22.30) Sen bakade jag pones till frukosten & när de var klara vid 3.30 så åt jag en halva med brie på. Sen åt jag frukost kl 6 = den andra halvan med smör på. Jävla ätande på mig!

När jag kom hem sov jag i fyra timmar och så vaknade jag & åt ett fröknäcke sen somnade jag om till kl 17 (YES!) Då blev det morgonkaffe, dock utan tilltugg. Så frukosten eller vad jag nu ska kalla det mål jag intog kl 22.30 bestod av grillad kyckling, avocadosallad & kantarellsås. Just nu sitter jag och är sugen på .... Turkisk peppar!!! Min rara kollega Adam har köpt lite nattmys till oss...jag ÄLSKAR saltlakrits, men tar ingen. Vem försöker jag lura liksom? Inget hyckleri...jag kör!!! Får se hur maten artar sig imon då. Sov gott därute ni som får.

2 kommentarer:

  1. Men du åt ju "rätt" iallafall!! Jag hade ju frossat i godis eller kakor å turkisk peppar!! Det är ju så gott! Men du är så himla duktig!! Önskar det kunde smitta av sej lite!! Ha en bra dag!

    SvaraRadera