söndag 1 september 2013

Morgonstund my ass..

Haha, inte när man ska jobba nätter, då är morgonstund gonatt världen. Lite skönt & vakna såhär och sen öppna alla fönster & balkongdörren på vid gavel och sen krypa ner & mysa i sängen ensam nu när gubben gått till jobbet. Han kommer typ att vara gräsänkling fram till fredag nu. Inte kommer vi ses många minuter iaf. Ska klura lite på hur jag ska fixa mitt ätande under de här nätterna. Fyra nätter på rad är rätt saftigt! Om jag sover bra så kommer jag att sova till kl 17, vilket jag givetvis hoppas på. Men jag kan inte äta var 24:e timme i fyra dagar. Så funderingen landar i om jag ska äta frukost kl 06 och sen typ frukost igen kl 17? Det borde funka. Och ha med mig nån nödlåda till jobbet om natten skulle kräva en massa energi. Man vet ju liksom aldrig hur det blir. Tips mottages
tacksamt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar