söndag 4 augusti 2013

Balkongblogg om aftonen

Sitter på min balkong i kvällssvalkan som inte ännu understiger 20 grader, det är 23 om man ska tro termometern :) UNDERBART!!! 
Jag har värmen till trots inte varit ute i solen utanför lägenheten. Men vad gör det? Dagen har gått i pysslandets tecken. En kaffe i solen på balkongen bara innan dagen vigdes åt städning och tvätt. Jätteskönt att ha fint på en söndag!!! A lagade punkteringen på min cykel och sen åt vi supergod middag bestående av kotlett i bit med nån smaskig "rub-on" & sås & sallad. Jag mår helt fantastiskt bra av att äta LCHF! Det hade jag inte trott. Ska bli spännande att se hur blodfetterna ser ut när jag tar om dem om en månad. Då låg jag i underkant så det ska som sagt bli en utmaning att se. Vad de än visar så kommer jag inte att sluta med lågkolhydratskost. Om de gått upp så får jag väl dra ner på smör, sås & grädde för att öka på frön, nötter & olja. Det går otroligt bra och före-bilderna talar sitt tydliga språk-jag har gått ner i vikt! Hoppas på att få ordning på foten bara så jag kan PWa & gymma. 

Nu avslutar jag den dag som började på balkongen med en bok ...nyduschad och fräsch.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar