söndag 11 augusti 2013

Morgonstund

På balkongen. Det är otroligt stilla. Som lugnet före stormen. Undrar om det kommer regn på oss idag? Gick & la mig så himla tidigt igår att jag vaknade halv 8! Nu sitter jag här med min kaffe & inväntar dagen. Såg på FB att min vän J hade gjort pannkakor! Blev jättesugen på det så det blir en liten tur till affären sen för att köpa grädde & färska bär. 

Men jag ska nog plåstra på mina skavsår & ge mig ut på PWjogg. Det liksom spritter i benen på mig & jag blir jätterastlös om jag inte kommer ut! I em kommer jag dessutom att vara klistrad i soffan för dagens allsvenska fotbollsmatcher. Fyra st börjar kl 15, vilken ska jag se??? Sen kommer höjdpunkten på dagens sportprogram MFF-AIK. Shit, det är spännande nu även om det är många matcher kvar! Kan bli ett lika sjukt spännande säsongsavslut som 2009 då finalmatchen mot IFK Göteborg blev avgörande. Biljetter till sista matchen införskaffade och nu ska bara tummarna hållas! (Får se hur positiv jag är kl 20 ikväll ;)

Nu-COMPEED!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar