måndag 5 augusti 2013

EGO-måndag

…och en härlig sådan.
Startade dagen med 50 squats och tro mig –det kommer att smärta i morgon. Sen tänkte jag att jag skulle pressa på mig min jeanskjol och att jag nog skulle kunna cykla i den. Så jag snappade fram den ur ”kläder-som-är-för-små-högen” och döm om min förvåning när den satt som gjuten?! Jaha, dagens första storleende säkrat :D
Sen cyklade jag min lilla mil bort till söder och jobbet. Måste bli bättre på att slå igång cykelappen så man få lite svart på vitt de framsteg man ändå gör. När jag kom fram till jobbet så kände jag mig så pass säker att jag slog till på en bussarong i en strl mindre..och det gick finfint – dagens andra storleende säkrat.
Så nu sitter jag här på baken och svarar i telefon för glatta livet och HOPPAS att min fot ska hålla för en PW ikväll
Tjing på en stund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar