onsdag 7 augusti 2013

Tisdagen...

Försvann i ett flygande fläng. Vaknade med hemskt skön träningsvärk i benen. Planen var att PWa efter jobbet men jag orkade bara inte! Det blev lite häng med maken innan det var dags för tjejmiddag hos bonusungen som dagen till ära hade lagat LCHF-käk till oss. Skitgod lax m chèvre och så jordgubbar m grädde till efterrätt. En superskön kväll med prat & skratt till livets nycker och lite allvar. Kom inte hem förrän efter midnatt. Idag har jag sovit typ hela dagen som om jag var bakis-trots att det bara serverades citronvatten & kaffe. Konstigt!!! Planen är att komma ut på en PW/jogg före middagen nu. Har tagit hem mina NIKEskor från jobbet & ska prova att använda dem istället eftersom jag tappade känseln i stortån sist när jag använde mina gamla. Det sägs ju att gympaskor "blir gamla".
I övrigt ska vi surfa dykresa & boka liveaboard i sept. Hoppas-hoppas-hoppas på valhaj ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar