måndag 19 augusti 2013

Slut som artist!!!

Dagen började med att jag vaknade kl 7.30-dödshungrig!!! Jag som aldrig brukar vara hungrig på morgnarna. Men, men tänkte jag & gick upp & tog min Berocca & la mig & läste. Sen tänkte jag "vad fan" & slängde på mig träningskläder & gav mig ut på min runda runt sjöarna.GUD så trögt det var & till råga på allt så fuckade runkeeperappen upp igen. Jag var ute en timme (det fick den rätt) men sen.... Sträckan blev 15km (det är 7-8 beroende på vilken väg man tar) och medelhastigheten 4,3 km/h ( prova den ekvationen). Så jag sparade inte den rundan. Skit var det var det med det.

Sen blev det omelettbrunch & sen mot jobbet. Shit så seg jag var i benen. Jag har varit slut som om jag sprungit maraton i benmusklerna.

Nu har jag precis kommit hem & tänker sova bort den här segheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar