tisdag 27 augusti 2013

God morgon världen

Här är jag uppe och igång sen flera timmar. Har betalt räkningar (alltid lika upplyftande) så nu har den bördan lyfts av mina små späda axlar! ;) Så har jag bakat ytterligare en sats fröknäcke, en utan linfrö eftersom Brazzeblondie är allergisk mot de små raringarna. Nu är planen att gå & hämta min nya bikini på "posten". Väntade med det medvetet igår eftersom jag går & väntar på paket från gymgrossisten med proteinpulver. Längtar, jag tycker det är grymt att ha i smootien på dagen/morgonen. Det har ju faktiskt inte ätits frukost på länge här eftersom jag kör PF. Nu slog mig dessutom tanken att jag skulle ha med proteinpulver till Thailand...och i samma ögonblick såg jag 50h i tullförhör & genomgång av bagaget med lupp & lampa. OK, dålig idé! Den är bordlagd! Fast det hade varit bra att ha till frukost!!! Medges....

Så...då var det postdags & inköp av mandelmjölk till frullen. Apropå mandelmjölk, jag provade ju att göra egen förra veckan....Gaaaaaaahhhhh, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Snacka mycket jobb för jävligt lite...och inte särskilt gott...uuuuurk!!! Hade ont i fingrarna i flera dagar efter att skalat mandlarna. MEN, kan absolut ge det ett försök till om nån har ett VÄLDIGT BRA recept, nån?!

Ha en skön dag nu :)

2 kommentarer:

  1. Det är alltid så härligt att läsa dina inlägg! :) vilken energi du verkar ha! Kan du snitta av dej lite?

    SvaraRadera
  2. No probs Jessica...Hahahaha, jag skyller på LCHF:en ;)
    Jag tycker liksom bara att jag gör det jag hinner..men jag noterade att jag skrivit nåt inlägg som hette "latlördag" så då var jag väl det då. Min käre make säger att jag är dålig på att "göra ingenting" och det är nog sant. Det finns alltid nåt litet hörn som kan fejas eller en liten klädtrasa att tvätta, tycker du inte. OCH...tack!!! För att du läser-och ger dig till känna. Så mycket roligare att skriva då KRAM

    SvaraRadera