torsdag 8 augusti 2013

Wohooooooo!!!!

På allmän begäran kan jag meddela att färdigbilderna är 2kg närmare publicering. En skön känsla! Men när jag smygkikar på bilderna kan jag inte riktigt fatta att jag inte såg där & då hur jag såg ut!? Inbyggd försvarsmekanism? Skygglappar? Jag pratade med en kompis till mig som gjort en gastric bypass och gått ner 60kg på ca 2 år. Hon säger att hon inte "fattar" vem den tjocka personen på hennes foton är, hon har ju aldrig varit SÅ tjock?! Det är en form av dysmorfofobi det också. Folk förstår inte hur anorektiker kan stå & nypa sig i skinnet på magen och äcklas av "fläsket" men jag tror att jag kan förstå lite bättre nu när jag har en så vriden bild av min egen kropp (tydligen).

Nu ska jag dejta en sjö eller två (läs motionsspåret runt sjön) i jakten på den kropp jag egentligen har... Under den här  "lånade" kostymen :) Ha en skön dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar